direct contact

Stel uw vraag

Vakantie foto's

Onderweg naar Lom. Onderweg naar Lom Bijzondere vormen van 'winterkamperen ' 31 januari 2016 in Montchavin , Savois. Bijzondere vormen van 'winterkamperen ' 31 januari 2016 in Montchavin , Savois Foto genomen : Club Gymnique de France Parijs. Foto genomen : Club Gymnique de France Parijs Foto genomen : Camping Champagne Manoir Nievre Frankrijk. Foto genomen : Camping Champagne Manoir Nievre Frankrijk Deze foto is genomen in de Ardéche, Frankrijk. Deze foto is genomen in de Ardéche, Frankrijk. Foto genomen op een camping in Nederland We zijn met ons trotse bezit (Adria Twin Titan SLX) een aantal keren op reis geweest dit jaar 2013. Foto genomen op een camping in Nederland

We zijn met ons trotse bezit (Adria Twin Titan SLX) een aantal keren op reis geweest dit jaar 2013. op veel plekjes hebben we foto's gemaakt. Een paar willen we met u delen. U allen veel camper plezier gewenst in 2014 en verder.
Foto genomen in Ahrtahl Duitsland We zijn met ons trotse bezit (Adria Twin Titan SLX) een aantal keren op reis geweest dit jaar 2013. Foto genomen in Ahrtahl Duitsland

Foto genomen in Frankrijk aan de kust. Foto genomen in Frankrijk aan de kust.

Foto genomen in Saint Rémy de Provence. Foto genomen in Saint Rémy de Provence.
"Met onze nieuwe Knaus Sudwind en poes Belle naar Frankrijk. Wat een bekijks voor zo'n mooie combinatie. En......wat hebben we genoten!"
Al in 1965 kampeerde ik met mijn ouders en broertje in een Kip caravan en kwamen mijn grootouders op de seizoenplaats regelmatig meegenieten! Al in 1965 kampeerde ik met mijn ouders en broertje in een Kip caravan en kwamen mijn grootouders op de seizoenplaats regelmatig meegenieten! Foto genomen in Garderen. Foto genomen in Garderen Deze foto is genomen in Sardinië. Deze foto is genomen in Sardinië Deze foto is genomen in Sardinië. Deze foto is genomen in Sardinië Deze foto is genomen langs de snelweg, omgeving Antwerpen. Deze foto is genomen langs de snelweg, omgeving Antwerpen.
"Beide voertuigen hebben een hefdakje, een bijzonder paar! "
Deze foto is genomen in Saint Jorioz<br />
"Kan het leven beter dan met de caravan op de mooiste plek in Frankrijk?"... Deze foto is genomen in Saint Jorioz
"Kan het leven beter dan met de caravan op de mooiste plek in Frankrijk?"
Haventje in de buurt van Aveiro (Bico de la Murtosa). Haventje in de buurt van Aveiro (Bico de la Murtosa)
Deze foto is genomen bij een wijnboer in St. Deze foto is genomen bij een wijnboer in St. Emilion, Frankrijk Hoe gezellig kan het zijn in een Kip Caravan tijdens de vakantie. Hoe gezellig kan het zijn in een Kip Caravan tijdens de vakantie. Deze foto is genomen in Marokko in het voorjaar van 2012 op de R702 tussen Erfoud en Tinejdad. Deze foto is genomen in Marokko in het voorjaar van 2012 op de R702 tussen Erfoud en Tinejdad Granville, havenstad op het schiereiland Cotentin, Frankrijk. Granville, havenstad op het schiereiland Cotentin, Frankrijk. Morano Calabro, gemeente in de regio Calabrië, Italië. Morano Calabro, gemeente in de regio Calabrië, Italië. Valkenburg zuid limburg. Valkenburg zuid limburg Allemaal op een rij op Camping Officiel in Arlon. Allemaal op een rij op Camping Officiel in Arlon. Prima doorgangscamping met een eenvoudig, maar goed restaurant!
Kerst 2011, Roodborstje zoekt de warmte op in de Cabby. Kerst 2011, Roodborstje zoekt de warmte op in de Cabby.
Deze foto is genomen in Ede
Foto genomen op Camping De Koller in Hertme "Kip tussen de koeien... Foto genomen op Camping De Koller in Hertme "Kip tussen de koeien... " Deze foto is genomen ergens tussen Arnhem en Apeldoorn. Deze foto is genomen ergens tussen Arnhem en Apeldoorn.
"Even uitrusten van een lange reis......"
Deze foto is genomen in Annacy, Frankrijk <br />
&quot;Zo is het heerlijk rijden&quot;. Deze foto is genomen in Annacy, Frankrijk
"Zo is het heerlijk rijden"
Deze foto is genomen in Ermelo. Deze foto is genomen in Ermelo Helmelvaartsdag 2011 gingen we dus heel feestelijk op stap met onze nieuwe KIP met rondzit. Helmelvaartsdag 2011 gingen we dus heel feestelijk op stap met onze nieuwe KIP met rondzit. Eén dag oud.......... Het was een combinatie van proefkamperen met een korte driegeneratietrip. Ja, die rondzit is wel een van de meest prettige kanten van het nieuwe model. Je zit heerlijk en de manoevreerruimte binnen is prima. 's Avonds was het even puzzelen welk kussen nu wáár moest liggen maar de tweede avond wisten we het meteen weer. Net tangram!
Aangezien het behoorlijk druk was, zelfs op deze boerencamping ('De Tulpenweide" in Breezand bij Anna Paulowna) hadden we veel bekijks. Het stond er vol Kipkompakten van diverse types maar de onze was natuurlijk de topper. Hoewel die 300 met achtertent ook schitterend is...
Ja die tent. Walker heeft 'm keurig afgewerkt en heel praktisch bedacht maar je moet er wél achter komen hoe alles werkt. Gelukkig is onze dochter Froukje heel handig met de stokken en ook onze kleinzonen Niels en Lars ( 4 en 2) "hielpen" mee. En de campingeigenaar en zijn vrouw bleken buitengewoon hulpvaardig. Zo kregen we alles in elkaar en - hoewel het stevig waaide - ook omhoog en vastgezet. Uiteraard hebben we alle onderdelen van het frame in vier kleuren met tape gemerkt. Dat zal schelen onderweg! Waarschijnlijk nemen we alleen de luifel en de zijwanden en één gordijn mee. Tenslotte komt de zon nooit van twee kanten tegelijk.. Maar hier in het hoge noorden was het heerlijk om de boel 's avonds tijdens het kaasfonduen te kunnen sluiten. Wat een wind!
Maar terug naar de caravan. Hij is iets hoger dan kotopoulaki 1 maar past gelukkig nog net onder de carport. De disselbak is ruimer geworden, ook fijn. De mover bij dit chassis is werkelijk een vondst. Mijn ongeruste gevoel bij elke verkeersdrempel is geheel verdwenen. Natuurlijk nemen we die drempels nog steeds heel voorzichtig, dat spreekt.
Het interieur is helder en verzorgd. De bekledingsstof van de kussens kriebelt absoluut niet, heerlijk.
Kortom: wij zijn heel blij dat we ons "paleisje van onze oude dag" uit 1999 hebben ingeruild voor dit nieuwe paleis. Straks gaan we uitgebreid naar ons "tweede vaderland" Griekenland. Genieten!
Gelukkig is onze dochter Froukje heel handig met de stokken en ook onze kleinzonen Niels en Lars ( 4 en 2) "hielpen" mee. Gelukkig is onze dochter Froukje heel handig met de stokken en ook onze kleinzonen Niels en Lars ( 4 en 2) "hielpen" mee. En de campingeigenaar en zijn vrouw bleken buitengewoon hulpvaardig. Zo kregen we alles in elkaar en - hoewel het stevig waaide - ook omhoog en vastgezet. Uiteraard hebben we alle onderdelen van het frame in vier kleuren met tape gemerkt. Dat zal schelen onderweg! Waarschijnlijk nemen we alleen de luifel en de zijwanden en één gordijn mee. Ja die tent. Ja die tent. Walker heeft 'm keurig afgewerkt en heel praktisch bedacht maar je moet er wél achter komen hoe alles werkt.